Monday, May 2, 2011

Shortbread, Almond London choc chips & Bangkit Bijan

 Almond London dalam pek
Almond London RM20.00 = 50 pcs
 Chocolate Chip dalam balang
Chocolate Chips RM20.00 = 50 pcs
 Shortbread RM20.00 = 50 pcs
Bangkit Bijan RM14.00 = 50 pcs

Bangkit Bijan-yang ni bukan aku yang buat cuma saban tahun tolong jual aje.. bangkit bijan ni buatan Mak Teh ku dari Kelang, Selangor. Tetapi boleh order kalau berkenan..

Inilah antaranya biskut raya yang selalu ku buat & ku jual setiap tahun. Ada lagi yang tak dapat nak upload gambar nya sebab aku tengah mencari kemana menghilang file itu. hehehe.. yang lain tu ada juga:-
semperit bunga dahlia,
tat nenas gulung,
makmur dan aku juga ada
Chocolate Treasure Mamazieza,
yang ni aku tolong jual gak.. tuan punya nya ialah http://mamazieza.blogspot.com/
Kalau nak boleh jer order terus dariku... akan ku sampai kan kepada Mamazieza kerana saban tahun aku meng order darinya.
Nanti kita upload gambar biskut2 yang selebihnya yer.. nak kena selongkar file 1-1 ni.. nampak gayanye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...