Thursday, December 8, 2011

Home Made Chocolate




Salam sejahtera pengunjung yang dihormati sekalian.
Terima kasih atas kesudian mengunjungi blog saya ini.
Kini saya sedang mempromosi Home Made Chocolate yang bermutu, halal, dan sedap setanding dengan coklat berjenama yang ada di pasaran.

Harga bagi kotak besar mengandungi 25 biji coklat = RM24.00
Harga kotak kecil mengandungi 12 biji coklat = RM14.00

Tawaran ini sah sehingga 31 December 2011. Harga baru akan berkuat kuasa pada Januari 2012 nant.
Cuba lah.. amat sesuai untuk hantaran pertunangan, hadiah kepada sahabat & taulan kepada kekasih.. dan sebagai ucapan terima kasih, door gift, majlis kesyukuran, cukur jambul, konvokesyen dan sebagainya..

Anda boleh mendapatkannya dari saya bila-bila masa. Teruskan menghubungi saya melalui talian 0134425090 atau 0195665376 -Zai Azman.

Saya menanti panggilan anda..

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...