Wednesday, July 25, 2012

Kuih Raya 2012

Ramadan Ya Karim datang lagi, sebulan nanti Syawal menjelma.. kuih raya buat lagi, memeriahkan lagi syawal yang tiba.. ini dia kuih raya 2012. Ada tambahan dari 2011, tahun ini saya ada buat tambahan dalam listing kuih raya iaitu ada tambahan biskut makmur, biskut mazola  dan biskut milky oats ada juga yang panggil jejari oats apa-apa pun kedua2nya adalah biskut yang sama sebab resipi yang digunakan sama rasa pun sama nama aje tak sama.. Jom kita tengok kuih raya 2012 saya..






Semua dah siap di pek dalam bekas2 kecil untuk dijadikan sample.. Selain dari biskut2 ini  ada biskut  almond london & brownies chewy gooey serta tidak lupa juga biskut coklat treasure dari http://mamazieza.blogspot.com/. adalah menjadi menu wajib dalam listing kuih raya setiap tahun.
Tarikh tutup untuk pesanan kuih raya pada tahun 2012 ialah pada 29/7/2012. Harap maklum, bukan apa dah terbanyak terlebih teriama tempahan pulak dah, terutama tempahan untuk brownies.. terima kasih kepada yang mengorder... Alhamdulillah rezeki dari Allah SWT.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...